Ένα βιβλιοπωλείο στη Θεσσαλονίκη θα μπορούσε να πει κανείς ότι «παραδίδει μαθήματα marketing» καθώς βρήκε έναν πολύ έξυπνο και ιδιαίτερο τρόπο για να προσελκύσει τους αναγνώστες στην βιτρίνα του.
Οι υπεύθυνοι του βιβλιοπωλείου «Το Κέντρο του Βιβλίου», λοιπόν, αποφάσισαν να δημιουργήσουν μια «στιχομυθία» με τους τίτλους τον βιβλίων, χρησιμοποιώντας δύο αντίτυπα από το βιβλίο «Ο Ηλίθιος» του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι και ανάμεσά τους τοποθέτησαν το βιβλίο «Ανάμεσα σε ηλίθιους» του Τόμας Έρικσον.
«Είναι αυτή η καλύτερη βιτρίνα βιβλιοπωλείου όλων των εποχών; Ίσως είναι», σχολίασαν από την πλευρά τους οι εκδόσεις Διόπτρα που δημοσίευσαν την συγκεκριμένη φωτογραφία.
Η ανάρτηση των εκδόσεων έγινε με αφορμή την έλευση του συγγραφέα του best seller «Ανάμεσα σε ηλίθιους» Thomas Erikson σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για δύο ομιλίες.
Ο αναγνωρισμένος εκπαιδευτής και ομιλητής σεμιναρίων έρχεται να συναντήσει το ελληνικό κοινό και να μοιραστεί πρακτικές, στατιστικές, παραδείγματα και όλα εκείνα τα εργαλεία που θα κάνουμε την επικοινωνία μας με τους άλλους καλύτερη και πιο αποδοτική.
Οι εκδηλώσεις θα γίνουν στις 08/05/2025, στις 20:30, στην Αθήνα, στο Public Café Συντάγματος και στις 10/05/2025, στις 19:00, στη Θεσσαλονίκη, στο Περίπτερο 13, με ελεύθερη είσοδο.
Διαβάστε επίσης:
Τέλος οι κάρτες στα ATM: Πώς θα γίνονται οι συναλλαγές και τι πρέπει να γνωρίζετε
Αυτή είναι η ηλεκτρική συσκευή που «καίει» όσο 65 ψυγεία: Σχεδόν 5.000 watt την ώρα