Labubu: Οι viral κούκλες που αποσύρονται από τα καταστήματα λόγω συνωστισμού

4 hours ago

Μπορεί να μοιάζουν με ένα αλλόκοτο υβρίδιο ανάμεσα σε κουνέλι και τέρας, ωστόσο οι κούκλες Labubu έχουν κατακτήσει το διαδίκτυο και τον κόσμο των παιχνιδιών, προκαλώντας φρενίτιδα στους θαυμαστές και… πονοκέφαλο στους καταστηματάρχες.

Οι μικρές λούτρινες φιγούρες της σειράς “The Monsters” είναι δημιουργία του καλλιτέχνη Kasing Lung από το Χονγκ Κονγκ και κυκλοφορούν μέσω της κινεζικής εταιρείας Pop Mart. Με τα έντονα χρώματα, το αινιγματικό τους βλέμμα και την ιδιαίτερη σχεδίαση που συνδυάζει τη γλυκύτητα με μια δόση τρόμου, τα Labubu έχουν μετατραπεί σε fashion statement.

Διασημότητες όπως η Ριάνα και η Ντούα Λίπα έχουν εμφανιστεί δημοσίως να κρατούν τις κούκλες, ενώ στο TikTok το trend έχει φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη: πάνω από 1 εκατομμύριο βίντεο σχετίζονται με τις  φιγούρες, πολλά από τα οποία δείχνουν χρήστες να ανοίγουν τα πολυπόθητα κουτιά-έκπληξη.

Οι τιμές ξεκινούν από περίπου 30 ευρώ, αλλά ορισμένες σπάνιες εκδόσεις ξεπερνούν ακόμη και τα 100 ευρώ, ενισχύοντας την εικόνα τους ως πολυτελές, περιζήτητο αντικείμενο για συλλέκτες.

Γιατί αποσύρονται από τα καταστήματα;

Παρά την τεράστια επιτυχία τους, η Pop Mart ανακοίνωσε τη Δευτέρα την προσωρινή απόσυρση των Labubu από τα φυσικά καταστήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ο λόγος; Ζητήματα ασφάλειας λόγω του υπερβολικού συνωστισμού.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, τεράστιες ουρές σχηματίζονταν έξω από τα καταστήματα, συχνά κατά τη διάρκεια της νύχτας, γεγονός που προκάλεσε ανησυχίες για τη δημόσια ασφάλεια και την ευταξία στους εμπορικούς χώρους.

«Υιοθετούμε μια νέα προσέγγιση που θα δώσει σε όλους ίσες ευκαιρίες να αποκτήσουν τα Labubu», ανέφερε η εταιρεία με ανάρτησή της στο Instagram, διευκρινίζοντας ότι οι online πωλήσεις συνεχίζονται κανονικά.

Αντιδράσεις από τους φαν

Η ανακοίνωση αυτή δεν έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από τους φανατικούς θαυμαστές των Labubu. Στα social media, δεκάδες χρήστες εκφράζουν την απογοήτευσή τους για το γεγονός ότι δεν μπορούν πλέον να τα προμηθευτούν από κοντά. Μια γυναίκα μοιράστηκε ότι δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την αγορά της λόγω τεχνικού προβλήματος, ενώ άλλοι ζητούν από την εταιρεία να εφαρμόσει κλήρωση ή σύστημα κρατήσεων, ώστε να εξασφαλίσουν ένα από τα πολυπόθητα «τερατάκια».

Παρά τις αντιδράσεις, το brand φαίνεται αποφασισμένο να συνεχίσει την πορεία του με περισσότερη οργάνωση. Όπως όλα δείχνουν, οι κούκλες Labubu δεν είναι απλώς ένα trend, αλλά ένα πολιτιστικό φαινόμενο που συνδυάζει την αισθητική του παράδοξου με την έντονη καταναλωτική επιθυμία – ένα σύγχρονο παραμύθι για ενήλικες συλλέκτες.

Διαβάστε επίσης:

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο