Eurovision 2025: Απίστευτο ρεκόρ τηλεθέασης – Δεν έχει ξαναγίνει σε μουσικό διαγωνισμό – Αυτά ήταν τα νούμερα

4 hours ago

Eurovision 2025: Ανεπανάληπτο ρεκόρ τηλεθέασης – Πρώτη φορά σε μουσικό διαγωνισμό – Δείτε τα εντυπωσιακά νούμερα

Eurovision 2025: Απίστευτο ρεκόρ τηλεθέασης – Δεν έχει ξαναγίνει σε μουσικό διαγωνισμό – Αυτά ήταν τα νούμερα


Κατά τη διάρκεια εμφάνισης της Κλαυδίας η τηλεθέαση έφτασε το 77,6% στο σύνολο, ενώ στο γυναικείο κοινό 89,5%

Ρεκόρ τηλεθέασης 15ετίας, που έφτασε έως και το απίστευτο 89,5%, συνόδευσε την 6η θέση που κατέκτησε η Κλαυδία και η Αστερομάτα, στην 69η Eurovision.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η κατάκτηση της 6ης θέσης στον διαγωνισμό είχε να συμβεί από το 2013, με το τραγούδι Alcohol is Free από τους Koza Mostra και τον Αγάθωνα Ιακωβίδη. Και τότε η συμμετοχή μας στον Διαγωνισμό είχε προκύψει πάλι από Εθνικό Τελικό που είχε διοργανώσει η ΕΡΤ.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, η χθεσινή μετάδοση του μεγάλου Τελικού έκανε τηλεθέαση 75% στο δυναμικό κοινό (18-54) και 70,8% στο σύνολο. Τον μουσικό διαγωνισμό παρακολούθησαν 2.755.000 θεατές, με την κάλυψη (τουλάχιστον για ένα λεπτό) να φτάνει τους 4.798.000. Κατά τη διάρκεια εμφάνισης της Κλαυδίας στη σκηνή του St.Jakobshalle η τηλεθέαση έφτασε το 77,6% στο σύνολο, ενώ στο γυναικείο κοινό (18-34) χτύπησε κόκκινο με 89,5.

Η εμφάνιση της Κλαυδίας στον τελικό της Eurovision

Υψηλή ήταν και η τηλεθέαση κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης – από τους Έλληνες σχολιαστές Μαρία Κοζάκου και Γιώργου Καπουτζίδη–, του νικητή του διαγωνισμού, όταν η αγωνία είχε κορυφωθεί τόσο για τη θέση που θα κατακτούσε η Κλαυδία, όσο και για την αναμέτρηση Αυστρίας – Ισραήλ. Η τηλεθέαση κυμάνθηκε στο 85,7% και στο δυναμικό κοινό το 86,6%. Τα απίστευτα αυτά ποσοστά έφεραν την ΕΡΤ1 στην πρώτη θέση μεταξύ όλων των καναλιών πανελλαδικής εμβέλειας με 27,3% στο σύνολο και 30,7% στο δυναμικό κοινό (18-54).

Στα ποσοστά αυτά προστίθενται και εκείνοι που παρακολούθησαν τον μεγάλο Τελικό από το ERTFLIX. Εκεί, η ΕΡΤ1 και το Eurovision Channel, που μετέδωσε για πρώτη φορά το show, όπως και τους δύο Ημιτελικούς με υπερεσίες προσβασιμότητας (διερμηνεία στην ελληνική νοηματική και υποτιτλισμό) συγκέντρωσαν 707.000 θεάσεις.

Πηγή

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο