Είχε σοβαρό λόγο: Γιατί ο Θανάσης Βέγγος δεν φιλάει ποτέ συμπρωταγωνίστριά του, σε καμία ταινία – Η αποκάλυψη 13 χρόνια μετά τον θάνατό του

3 months ago

Είχε σοβαρό λόγο: Γιατί ο Θανάσης Βέγγος δεν φιλάει ποτέ συμπρωταγωνίστριά του, σε καμία ταινία – Η αποκάλυψη 13 χρόνια μετά τον θάνατό του

Ο Μάκης Δελαπόρτας, ηθοποιός και δισκογραφικός παραγωγός, είναι ένας από τους ανθρώπους που γνωρίζουν σε βάθος τις ζωές και τις καριέρες των θρύλων του ελληνικού κινηματογράφου. Με ενεργό συμμετοχή στις μεγαλύτερες στιγμές της «χρυσής εποχής» του ελληνικού κινηματογράφου, ο Δελαπόρτας έχει αφιερώσει τη ζωή του στη διατήρηση της μνήμης αυτών των μεγάλων μορφών μέσα από τις βιογραφίες τους.

Θανάσης Βέγγος: Ο «Καλός Άνθρωπος» του Ελληνικού Κινηματογράφου

Ανάμεσα στις σπουδαίες προσωπικότητες του ελληνικού κινηματογράφου, ο Θανάσης Βέγγος ξεχωρίζει ως σύμβολο καλοσύνης, ήθους και ευγένειας. Γνωστός για την εμβληματική φράση «καλοί μου άνθρωποι», ο Βέγγος αγαπήθηκε από το κοινό όσο λίγοι. Σύμφωνα με τον Δελαπόρτα, η ζωή του ήταν συνυφασμένη με την αγάπη και τη συνέπεια, καθώς έζησε μια αφοσιωμένη και ανιδιοτελή σχέση με τη σύζυγό του, Ασημίνα Καρύδη, χωρίς ποτέ να την προδώσει.

Ο Μάκης Δελαπόρτας αποκάλυψε ότι ο Θανάσης Βέγγος είχε θέσει έναν συγκεκριμένο όρο στα σενάρια και τα συμβόλαια που υπέγραφε: να μην φιλήσει ποτέ καμία από τις συμπρωταγωνίστριές του στις ταινίες. Ο όρος αυτός αντικατοπτρίζει το ήθος και την προσωπικότητά του, στοιχεία που τον έκαναν αγαπητό και μοναδικό.

Μάκης Δελαπόρτας: Οι αποκαλύψεις που έκανε για τον Θανάση Βέγγο

Ειδικότερα, περιέγραψε: «Κάποιοι ήταν περιζήτητοι. Όπως στην αρχή ήταν ο Βέγγος, μέχρι να κάνει τον πρωταγωνιστή ήταν περιζήτητος. Ο Βέγγος ήταν αυτό που λένε “ο καλός μας άνθρωπος”. Επίσης, ο Βέγγος – κάτι που ο κόσμος μπορεί να μην ξέρει ακόμα – ήταν ότι είχε πάει μόνο με μια γυναίκα στη ζωή του: τη γυναίκα του. Δεν την απάτησε ποτέ. Και μια φορά η Φόνσου του έκανε πλάκα, πήγε να τον πιάσει λίγο, πήγε να τον φιλήσει και της λέει “στοπ, μέχρι εκεί”. Γι’ αυτό και στα σενάρια και τα συμβόλαιά του είχε βάλει όρους ότι δεν θα φιληθεί ποτέ με καμία πρωταγωνίστρια. Τον έχετε δει ποτέ να φιλιέται στο στόμα; Ποτέ».

Οι γόηδες του Παλιού Ελληνικού Κινηματογράφου

Σε άλλο σημείο της συνέντευξής του, ο Μάκης Δελαπόρτας αναφέρθηκε στους γόηδες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου, επισημαίνοντας την επιδραστική τους παρουσία και τη γοητεία που ασκούσαν στο κοινό. Οι γόηδες αυτοί, με την εντυπωσιακή τους εμφάνιση και το ταλέντο τους, διαμόρφωσαν την εικόνα του ανδρικού ηρωισμού και του ρομαντισμού στην ελληνική σινεματική σκηνή.

Αρχικά, ξεκίνησε με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα, ο οποίος είχε κάνει τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα ως μοντέλο στη Γαλλία. «Πρώτος γόης του του σινεμά ήταν ο Λάμπρος Κωνσταντάρας. Σε εποχές που εμείς δεν τον προλάβαμε. Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας ξεκίνησε ως ζεν πρεμιέ. Ήταν σε σχέση με τη Χριστίνα Σίλβα για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά νομίζω χώρισαν γιατί δεν την παντρεύτηκε, κάτι τέτοιο. Δεν ήθελε να ξαναπαντρευτεί. Παντρεύτηκε μετά από χρόνια την αγαπημένη του που έμεινε μέχρι το τέλος μαζί της. Δεν ξέρω αν ήταν ο Κωνσταντάρας πάντως για γάμους και παιδιά. Ο Κωνσταντάρας ξεκίνησε στη Γαλλία ως μοντέλο, έπαιζε σε κάποια ρολάκια μικρά, αλλά φωτογραφιζόταν ως μοντέλο εποχής και τον έλεγαν “Constant Darras”».

Έπειτα, συνέχισε με τον Αλέκο Αλεξανδράκη, με τον οποίο ήταν ερωτευμένη από μικρή η Μάρθα Καραγιάννη, όπως είπε. «Ο δεύτερος, μεγάλος ζεν πρεμιέ, που ήταν ερωτευμένη και μαζί του η Καραγιάννη, ήταν ο Αλέκος ο Αλεξανδράκης. Η Μάρθα πριν κοιμηθεί έκανε την προσευχή της και έλεγε “Θεούλη μου να έχεις καλά τη μαμά, τον μπαμπά και τον Αλέκο Αλεξανδράκη”, όταν ήταν μικρούλα. Παίξανε μαζί μετά, η πρώτη της ταινία ήταν δίπλα στον Αλεξανδράκη, στην “Άγνωστο” με την Κυβέλη. Εκεί παίζει η Μάρθα για πρώτη φορά το ’56 και είναι ο Αλεξανδράκης ο αρραβωνιαστικός της».

Τέλος, ο Μάκης Δελαπόρτας αναφέρθηκε στον Νίκο Κούρκουλο, τον οποίο χαρακτήρισε το «απόλυτο αρσενικό». «Ο Κούρκουλος αναστάτωσε τον χώρο με το που βγήκε. Αυτό που τον καθόρισε ήταν ότι ήταν το απόλυτο αρσενικό του ελληνικού κινηματογράφου. Βεβαίως ο Αλεξανδράκης ήταν ο γόητας, αλλά ο Κούρκουλος ήταν κάτι άλλο, έφερε έναν καινούργιο αέρα στον ελληνικό κινηματογράφο και έμεινε ως ο απόλυτος ζεν πρεμιέ του σινεμά στα χρόνια του ’60. Επίσης, δεν θέλησε ποτέ να παίξει κωμικό ρόλο, γιατί τον κύριο Σαμιωτάκη στο “Δεσποινίς διευθυντής” λίγοι ξέρουν ότι τον είχε παίξει πρώτα ο Κούρκουλος στο θέατρο. Όταν, λοιπόν, του προτάθηκε να γίνει ο κύριος Σαμιωτάκης και στην ταινία, είπε “όχι, εγώ πλασάρω έναν άλλον τύπο στον κινηματογράφο”».

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο