Τραγική κατάληξη είχε το τροχαίο που συνέβη χθες (15/05) στην Εγνατία Οδό και συγκεκριμένα στα διόδια του Πολυμύλου, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο 2 ανθρώπων και τον τραυματισμό ακόμα 5.
Όπως φαίνεται, σύμφωνα με την εκπρόσωπο Τύπου της ΕΛΑΣ, Κωνσταντίνα Δημογλίδου, οι πρώτες πληροφορίες που έλεγαν ότι κάποιος οδηγός προσπάθησε να κάνει όπισθεν στη λωρίδα του e-pass αυτή την στιγμή δεν επιβεβαιώνονται.
Αντίθετα όπως δείχνει η τελευταία εικόνα που έχουν σχηματίσει οι αστυνομικοί για τις συνθήκες του τροχαίου, φαίνεται ότι όλα ξεκίνησαν όταν ο οδηγός του πρώτο οχήματος επιχείρησε να περάσει από τη λωρίδα με το e-pass, ωστόσο για άγνωστο λόγο η μπάρα δεν σηκώθηκε, με τον οδηγό του οχήματος να έχει μια σύντομη συνομιλία με υπάλληλο των διοδίων.

Τότε φέρεται να έφτασε στα διόδια και το δεύτερο όχημα, το οποίο φέρει πινακίδες Ελβετίας με τον οδηγό του να σταματά χωρίς να χτυπήσει το προπορευομενο όχημα.
Λίγο αργότερα, όμως, έφτασε και το φορτηγό με πινακίδες Βουλγαρίας και τον Ουκρανό οδηγό, το οποίο χτύπησε και παρέσυρε τα δυο οχήματα που βρίσκονταν στη λωρίδα για το e-pass με αποτέλεσμα να πάρει φωτιά το όχημα με τις πινακίδες από την Ελβετία και να χάνουν τη ζωή τους οι δύο ηλικιωμένοι επιβαίνοντες σε αυτό.

«Οι αστυνομικοί προσπαθούν να λάβουν και το βιντεοληπτικό υλικό από την εταιρία, δεν είναι εύκολο να το παραλάβουν καθώς υπήρχαν τεχνικά προβλήματα.
Μετά την πυρκαγιά στο σημείο καταστράφηκε ολοσχερώς το ένα κουβούκλιο των διοδίων.
Θα ληφθούν και σήμερα μαρτυρικές καταθέσεις γιατί οι τραυματίες που μεταφέρθηκαν εχθές στο νοσοκομείο δεν ήταν σε θέση ακόμη να δώσουν πληροφορίες στην Τροχαία.

Οι επιβαίνοντες στο πρώτο όχημα προσπαθούν να μας δώσουν περισσότερες πληροφορίες. Σίγουρα χρειαζόμαστε και το βιντεοληπτικό υλικό.
Από τις μέχρι στιγμής καταθέσεις, δεν φαίνεται να υπάρχει όπισθεν», σημείωσε η κα Δημογλίδου μιλώντας στο MEGA..
Παράλληλα ο οδηγός που βρέθηκε στο σημείο την στιγμή του δυστυχήματος, περιγράφει:
«Εγώ κατευθείαν είδα το μποτιλιάρισμα και είπα “πάλι τα ίδια, δεν ανοίγουν τα διόδια να φύγουμε“.
Μόλις σταματάω εγώ, από πίσω κατευθείαν σε δέκα δευτερόλεπτα, έγινε ατύχημα, ακούσαμε “μπαμ από πίσω“.

Εγώ ήμουν ακριβώς πίσω από τα διόδια, στις αρχές των διοδίων προς το ρεύμα από τη Βέροια μεριά.
Το φορτηγό καιγόταν ακριβώς μπροστά από τα διόδια και δεν βλέπαμε τι καιγόταν, ακούγαμε κρότους, εκρήξεις και λέγαμε τι είναι.
Δεν μπορούσαμε να πλησιάσουμε. Από την ομίχλη, δεν βλέπαμε φλόγα», λέει ο Βασίλης Τσεπίδης.
Από την πλευρά του ο Κώστας Κουτσούκος, διευθύνων σύμβουλος της «Εγνατίας Οδού», τόνισε ότι ο συγκεκριμένος σταθμός λειτουργεί 16 χρόνια.
«Δεν είναι σίγουρο ότι το άνοιγμα της μπάρας διευκολύνει την κυκλοφορία. Εμείς από την εμπειρία μας έχουμε διαπιστώσει ότι το άνοιγμα της μπάρας αυξάνει τους κινδύνους και μειώνει την οδική ασφάλεια διότι αυξάνεται η ταχύτητα», τόνισε.

«Εδώ έχουμε έναν σταθμό διοδίων ο οποίος έχει περίπου, για να καταλάβετε στις λωρίδες του, μήκος 75 μέτρα και το φορτηγό πέρασε από τη μία στην άλλη πλευρά.
Το λέω αυτό για να γίνει αντιληπτή η σφοδρότητα με την οποία πέρασε το φορτηγό και μάλιστα πρέπει να σας πω ότι μπροστά από τις λωρίδες έχουμε και ειδικούς αποσβεστήρες ακριβώς για αυτό, αν χτυπήσει κανείς να μπορέσει να γίνει απόσβεση της σύγκρουσης για να μην υπάρχουν και μεγάλες ζημιές», συμπλήρωσε στη συνέχεια.
«Η εργαζόμενή μας σώθηκε ως εκ θαύματος. Έχω επικοινωνία από χθες, έχω μάθει ότι είναι πάρα πολύ καλά και χαίρομαι για αυτό, λυπάμαι για τους δύο ανθρώπους που σκοτώθηκαν.

Βρίσκεται σε ένα σοκ διότι πέρασε πάνω της σχεδόν ολόκληρο το φορτηγό. Η κοπέλα είδε τον θάνατο στα μάτια της», είπε ο κ. Κουτσούκος για την γυναίκα που εργαζόταν μέσα στο κουβούκλιο των διοδίων.
Διαβάστε επίσης:
Καιρός: Το Πάσχα φέρνει μια άσχημη έκπληξη – Αναλυτικά η πρόγνωση για τη Μεγάλη Εβδομάδα
Καρυστιανού και Λακαφώσης έγιναν χυδαία action figures για να χαίρονται τα δεξιά τρολς
Τα 2 φάρμακα που, αν συνδυαστούν, μπορούν να προλάβουν εγκεφαλικό και καρδιακή προσβολή